De synliga ärren är snart borta

Ja nu är snart det stora blåmärket som täckt halva ansiktet borta, nu är det bara lite över ögat kvar och ögonbrynet är svullet men det försvinner med tiden. Benen börjar se normala ut och mage och revben är äntligen normala. Fingeravtrycken och handavtrycken på armarna är snart borta, märkena är gröngula nu så det är väl bra tecken?

 

Istället för att plågas av de synliga ärren, så går jag nu och njuter, ja jag njuter faktiskt av att ha ett SUGMÄRKE på halsen, att han stämplat mig på ett sätt som uppkom under en busig dag. Vi busade i soffan, kittlades och smånöps lite, skrattade, pussade, nafsade, jagade varandra överallt, in till sovrummet, där vi landade i sängen och busade lite till, och där uppkom även märket, vilket resulterade i att vi slutade busa och jag lade mig med huvudet på hans bröst och bara njöt. Jag var älskad, inte hatad, inte slagen, jag var älskad och omtyckt, omhållen av kärlek och den kändes i hela hemmet. När han gick till jobbet sa han att han älskade mig, gav mig en öm kyss och ett nyp i skinkan, han flirtade till med ena ögat sådär som bara han kan, jag log och värmdes upp inombords, gick in till soffan, fortsatte le, skrattade inombords av glädje för dagen. Nu sitter jag här, ska snart krypa ner i vår säng, läsa en bok eller skriva lite dikter, eller bara sova helt enkelt, vänta på att han kommer hem, på att han kryper ner hos mig, lägger sig med benet över min mage, armen över bröstet, mitt huvud över hans andra arm, hans ansikte i min nacke…

Kärleken finns där.

 

Bara vi båda gör rätt så finns den, och inget slår vår kärlek när den är som vackrast.

13 responses to “De synliga ärren är snart borta

  1. ja man kán ju undra vem du lurar.

  2. Ditt tänkande skrämmer mig, och kanske det borde skrämma dig mer.Ibland ser man inte skogen för träden….Sköt om dig.

  3. Om det här överhuvudtaget är på riktigt så hoppas jag att du snart, innan det blir för sent, vaknar och inser att du är värd något såå mycket bättre. Kram och en spark i rumpan

  4. Om det här överhuvudtaget är på riktigt så hoppas jag att du snart, innan det blir för sent, vaknar och inser att du är värd något såå mycket bättre. Kram och en spark i rumpan

  5. Om det här överhuvudtaget är på riktigt så hoppas jag att du snart, innan det blir för sent, vaknar och inser att du är värd något såå mycket bättre. Kram och en spark i rumpan

  6. Vill inte förstöra ditt lyckorus, men allt det där är bara en illusion, ett avbrott mellan alla psykiska och fysiska slag. Tro mig, jag har varit och levt i samma typ av relation som dig. Och när en man väl har börjat att misshandla dig kommer han ALDRIG att sluta. Och INGENTING som du gör, varken i handling eller ord kommer att ha någon påverkan på om han kommer att slå dig eller inte. Han kommer att göra det igen! För även om du trycker ner dig själv och formar dig helt efter hans vilja så gör det ingen skillnad. Han är den han är och han behöver hjälp, men du kan inte vara den hjälpen. Du måste rädda dig själv, innan det är försent. Tycker du inte att du är värd att leva?

  7. Säger bara: Lyssna på Nila!! Och läs vad du själv skrivit: Nu har blåmärkena nästan försvunnit och vår kärlek är så lycklig.. Hoppades att anledningen att du inte uppdaterat bloggen var att du stuckit och inte hade tillgång till nätet. Nej min vän det finns MASSOR med sköna killar som kan ge dig fontänorgasm och sugmärken både här och där.. men UTAN att vara våldsam . Hyggliga killar- sexiga killar.. så vänta nu inte in nästa “dåliga” period. Den kan bli din sista. Du vet aldrig när den kommer.. tyvärr.. Jag vet bara att en kille som börjat misshandla gör det igen och igen Han behöver vård och Du behöver vård men du kan inte hjälpa honom – någon ANNAN måste ta den biten Tro mig det är så det fungerar och hoppas du inser det innan det är alldeles försent..

  8. Herregud du är ju sjuk i huvudet. Helt hjärntvättad. Lämna honom innan han slår ihjäl dig.

  9. Man kommer till insikt en dag det gör man.Och vet du vad …du klarar dig utan honomhan klarar sig utan dig.Hade han varit normal hade han kanske gått ut i skogen och stångat sitt eget huvud blodigt mot ett träd, han är inte frisk.Han är sjuk och du kan inte hjälpa honom. Inse det.Men vill du dö för honom?För där lär du hamna, ett slag som träffar fel och du finns inte mer.Och isåfall…var det värt det?Sluta plåga dig själv och ta dej ur skiten.Du är inte värd att leva så. Ingen människa är värd att leva så.Lycka till!

  10. Tittar in för att önska dig en bra dag och hoppas samtidigt att allt är väl med dig.kram

  11. tror nog bara att du lever i en fantasi värld… du tror att så här ska kärlek vara var är du?

  12. Hej hej, tänkte bara bara kolla om allt var bra med dig? Kan du inte skriva något snart? Kram

Leave a comment