idag har allt gått bra

jag gick upp och åkte till jobbet imorse. det var så kallt ute så visste inte vart jag skulle ta vägen men det gick bra i alla fall. Killen låg hemma och sov och han skulle komma senare till jobbet än jag. vi träffades ungefär 5minuter på jobbet, han var stressad och jag vet att han inte menade att vara otrevlig mot mig idag, jag har betett mig likadant om jag var i hans sits idag för den var inte rolig. han slutade före mig och jag blev faktiskt lite ledsen att han inte sa hej då men han bad om ursäkt när han sen ringde. Men idag har allt gått bra och jag hoppas dagen fortsätter bra nu. Hela helgen helst, han ska jobba men jag har fått ledigt så det kan gå bra.

One response to “idag har allt gått bra

  1. Otroligt hur man bara “lever för” dessa bra dagar… Man njuter av dem och är som lyckligast när man upplever en sådan … gärna 2-3 dagar i taget.. då är man som “nykär”sjukt – men sant

Leave a comment