Utslängd, dolda ärr.

igår blev jag utslängd, men fick komma tillbaka lika snabbt. På ett sätt var jag på väg att skita i allt, skita i mina saker och bara åka till pappa och vara där istället, eller bo hos en vän så han inte skulle veta var jag befann mig. Men som den snälla människan jag är så kröp jag tillbaka när han talade om att han i alla fall ville få ge mig en kram och att det inte skulle vara ondska mellan oss. Men det slutade med att jag stannade, och idag sitter jag kvar. Har visserligen varit lite skrik och gap idag igen, jag åkte på ett par nya blåmärken men denna gång klarade sig armarna ifrån dom. Istället högg han tag i mina “kärlekshandtag” så det går lättare att dölja på jobbet, men ont gör det, men det är ju bara smärta så det går över. Lika lätt att dölja som ärren i själen och hjärtat.

Något jag inte förstår är bara det här att han kan säga att han inte tycker om mig, att han inte vill ha mig här, men så kommer det där satans försoningssexet som är så otroligt jävla underbart. Nu får ni människor som läser gnälla hur mycket ni vill, men jag tänker använda denna blogg till att ventilera mina tankar om det dagliga våldet och även vårt sexliv och jag skiter fullständigt i om ni inte vill läsa om vad för sex vi har och inte har, är det så att ni inte gillar det, fine skippa att läsa just det stycket om ni nu är intresserade av att veta allt annat, annars håller ni er borta från min blogg helt och hållet. Det här är mina ord och jag skriver vad jag vill här för jag vill inte skriva i böcker då jag är en slarvfia som slarvar bort dom snabbare än att jag skrivit klart.
Kort och konsist eftersom jag nu låtit vänner och familj läsa bloggen, vi hade världens mest underbara försoningssex och efter det gjorde vi iordning oss och gick till sängen.

Vi lade oss tätt omslingrade och somnade gott. Dagens bråkigheter var glömda.(inte glömda på riktigt men för stunden.)

3 responses to “Utslängd, dolda ärr.

  1. Jag blir tårögd när jag läser ditt inlägg. Jag har själv varit i samma sitution och fått blåmärken, varit rädd för att säga/göra fel (fast min kille hade spritproblem).Var ända dag var en mardröm.Många varma tankar till dig! Susan

  2. Hej ang din kommentar till min sida. förstår att du blev förvirrad. Har 2 bloggar varav denna är mer “personlig”. Jag har raderat din kommentar på min andra blogg just av den anledningen. Tack för dina varma omtankar och kommentarer.Kram, L 🙂

  3. Ger dig en varm kram!Din blogg får mig att gråta, vet vad du går igenom gumman.

Leave a comment